Financiële Commissie

Onze vereniging zou niet kunnen bestaan zonder de steun van onze sponsoren. Iets waarvoor wij hen allen erg dankbaar zijn. De Financiële Commissie is dan ook verantwoordelijk voor het in stand houden van de relaties met onze sponsoren en om nieuwe sponsoren te werven.

Deze commissie is ook verantwoordelijk voor het ‘BB 4-Ever’-lidmaatschap en daarnaast sturen ze de activiteiten buiten de carnavalsperiode aan.
Wilt u de BB ook ondersteunen?

Sponsoring kan geschieden in de vorm van pakketten. De BB biedt een aantal vaste pakketten aan, maar het is ook mogelijk om een ‘custom-made’-pakket te krijgen. U staat hierin centraal en wij doen ons best om aan uw wensen te voldoen. Uiteraard is het ook mogelijk om te sponsoren in de vorm van natura. Materieel en materiaal is van groot belang voor de vereniging en is altijd welkom!

Wilt u ook uw steentje bijdragen, op welke manier dan ook, dan kunt u contact opnemen met voorzitter Wout Loohuis via +31 6 30 13 35 34

De commissieleden zijn:

• Wout Loohuis (Voorzitter)
  • Jaap Wolbert
  • Niels de Mönnink